Yuneec-asiakkuus

Kyosho Suomen Yuneec-asiakkaana nautit eduista, joita ei muut tarjoa.

· Tuotteet toimitetaan aina suomenkielisellä käyttöohjeella - nelivärinen, A4-sivukoko, 40 sivua.

· Käyttö ja käyttöönotto on sujuvaa asiakaspalvelun tarjoaman tuen avulla. Kauttamme saat asiantuntevaa palvelua viikon jokaisena päivänä.

· Jos tarvitset teknistä tukea, Yuneec-huoltomme on valmiina palvelemaan.

· Varastoimme kaikki mallit sekä 100% kaikki varaosat.

 

Yuneec huolto

Yuneecin tuotteet huolletaan Kyosho Suomen Yuneec-huollossa, virallisessa Yuneec Europen huoltopisteessä. Huoltopiste sijaitsee Turussa. Hoidamme luonnollisesti myös takuuasiat. Kyosho Suomen asiakaspalvelu vastaa huollon toiminnasta. Kun tarvitset huoltoa, apua tai teknistä tukea, autamme mielellämme.

Kyosho Suomi | (020) 74 19 210 | asiakaspalvelu(at)kyosho.fi
(lankapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 7,02 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 17,7 snt/min)

Palvelua arkisin 10-21, lauantaisin 9-19 ja sunnuntaisin 11-18.
Voit lähettää myös puhelinnumerosi tekstiviestinä, niin soitamme Sinulle! Normaali tekstiviestin hinta.

HUOMIO! Kyosho Suomen Yuneec-huolto ja tekninen tuki palvelee ainoastaan Kyosho-liikkeistä (Ideapark, Jumbo ja Mylly) tai kyosho.fi -sivustolta tuotteensa hankkineita asiakkaita.



Huoltoon toimittaminen

Tuotteet toimitetaan huoltoon aina (!) palautustunnuksella. Et täytä osoitekorttia, etkä maksa lähetystä. Viedessäsi pakettia Postiin, anna palvelupisteen henkilökunnalle Kyosho Suomen huollon palautustunnus. Palautustunnuksen saat asiakaspalvelusta.

Jos toimitus huoltoon veloitetaan asiakkaalta, veloitus on 7,90 eur.

Huomio! Laitteen postittaminen ilman tunnusta on mahdotonta.

Huomio! Koptereita ei voi toimittaa huoltoon muutoin kuin postittamalla.

 

Mitä mukaan

Kun kopteri lähetetään huoltoon, mukana tulee olla vähintään lähetin, kopteri ja kamera. Kun olet yhteydessä Asiakaspalveluun tuotteen lähettämisestä, saat sähköpostilla huoltolähetteen täytettäväksi. Tulosta lomake, täytä se ja laita mukaan pakettiin. Lomakkeen tiedoilla varmistetaan, että huollossa on tarvittavat tiedot.

 

Asiakkaiden informointi

Informointi tehdään sähköpostilla. Kun tuote saapuu huoltoon, se otetaan vastaan ja dokumentoidaan. Tässä kohtaa saat ilmoituksen, että tuote on vastaanotettu. Kun huoltoaikataulu tarkentuu, saat tiedon arvioidusta valmistumispäivästä. Kun tuote on valmis lähetettäväksi takaisin a) toimituksesta informoidaan tai b) asiakkaaseen ollaan yhteydessä huollon maksusta. Huollon valmistumisesta ilmoitetaan soittamalla, jos sähköpostiosoitetta ei ole käytössä.

 

Yhteydenotot koskien huoltoa

Yuneec-huolto toimii Kyosho Suomen asiakaspalvelun alaisuudessa. Asiakkaita pyritään informoimaan mahdollisimman hyvin. Jos haluat olla yhteydessä koskien huollossa olevaa laitetta, olethan yhteydessä Kyosho Suomen asiakaspalveluun.

 

Kyoshon laitteiden toimitus huoltoon

Kun tarvitset huollon apua muiden kuin Yuneecin tuotteen kanssa, olethan yhteydessä Kyosho Suomen asiakaspalveluun.

Kyosho Suomi | (020) 74 19 210 | asiakaspalvelu(at)kyosho.fi
(lankapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 7,02 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 17,7 snt/min)

Palvelua arkisin 10-21, lauantaisin 9-19 ja sunnuntaisin 11-18.
Voit lähettää myös puhelinnumerosi tekstiviestinä, niin soitamme Sinulle! Normaali tekstiviestin hinta.