Huolto

Huollamme Turussa sijaitsevassa toimipaikassamme kaikki myymämme tuotteet. Yuneec-huoltomme on virallinen, Yuneecin sertifioima huoltopiste. Huolehdimme myös takuuasioiden käsittelystä valmistajien myöntämin valtuuksin.

 

Huoltoon toimittaminen

Tuotteet toimitetaan huoltoon aina (!) postitustunnuksella. Suosittelemme, että säilytät tuotteen myyntipakkauksen. Sillä mallin toimitus huoltoon on kätevää ja turvallista - mahdollisimman helppoa asiakkaalle. Postitustunnus tarkoittaa sitä, että viet paketin Postin palvelupisteeseen ja annat tunnuksen. Et täytä osoitekorttia, etkä maksa lähetystä. Postitustunnuksen saat asiakaspalvelusta.

Jos veloitamme postituksista, edestakaisin postittaminen maksaa ainoastaan 13,80 euroa.

 

Mitä mukaan

Kun olet yhteydessä Asiakaspalveluun tuotteen lähettämisestä, saat sähköpostilla tapaukseesi sopivat ohjeet. Samalla saat postitustunnuksen.

 

Asiakkaiden informointi

Kun tuote saapuu huoltoon, lähetämme ilmoituksen tuotteen vastaanottamisesta. Kun tuote on valmis lähetettäväksi takaisin olemme tarvittaessa yhteydessä. Saat joka tapauksessa paketin seurantatunnuksen sähköpostiisi.

 

Yhteydenotot koskien huoltoa

Huolto toimii Asiakaspalvelun alaisuudessa. Asiakkaita pyritään informoimaan mahdollisimman hyvin. Jos haluat olla yhteydessä koskien huollossa olevaa laitetta, olethan yhteydessä Asiakaspalveluun.

 Kyosho Suomi | (020) 74 19 210 | asiakaspalvelu(at)kyosho.fi
(lankapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 7,02 snt/min, matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 17,7 snt/min)

Palvelua arkisin 10-21, lauantaisin 9-19 ja sunnuntaisin 11-18.
Voit lähettää myös puhelinnumerosi tekstiviestinä, niin soitamme Sinulle! Normaali tekstiviestin hinta.

 


Copyright (C) all rights reserved.